Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

    1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují poskytování služeb malování hennou a jaguou (dále jen „služby“), které nabízí:

    Helena Pecháčková

    IČO: 70756732

    sídlem: K lučinám 2490/14, Praha 3

    telefon: 733383822, email: hennahelenacz@gmail.com

    (dále jen „Poskytovatel“).

    1.2 Poskytovatel poskytuje služby po dohodě buď ve své provozovně Henna Office (Senovážné nám. 23, Praha 1), nebo na místě dle dohody s klientem.

     

  2. Objednávky a rezervace

    2.1 Klient si může objednat služby prostřednictvím rezervačního systému, e-mailem nebo telefonicky nejpozději 24 hodin předem.

    2.2 Rezervace je platná až po potvrzení ze strany Poskytovatele.

    2.3 V případě potřeby změny termínu nebo zrušení rezervace je klient povinen informovat Poskytovatele nejméně 24 hodin předem.

  3. Cena a platební podmínky

    3.1 Ceny za jednotlivé služby jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele nebo jsou dohodnuty individuálně.

    3.2 Platba za služby probíhá hotově, převodem nebo jinou dohodnutou formou.

    3.3 V případě poskytování služeb na jiném místě než v provozovně Poskytovatele, mohou být k ceně připočteny náklady na dopravu (po dohodě).

  4. Odpovědnost a reklamace

    4.1 Používaná barviva – henna a jagua – jsou přírodní produkty. Klient bere na vědomí, že individuální reakce na tato barviva mohou být různé. Klinet bere na vědomí i to, že jejich vybarvení není pokaždé stejné, i na každé části těla se trvanlivost a kvalita vybarvení může lišit.
    4.2 Klient je odpovědný za informování Poskytovatele o případných alergiích nebo citlivosti na hennu/jaguu před aplikací. Stejně tak o alergiích či citlivosti na levanduli, kajeput, eukalyptus, tea tree a podobné esenciální oleje; případně i na tropické ovoce (kvůli jagua gelu). 
    4.3 Pokud klient trpí favizmem (deficit G6PD), nemůže být zdoben hennou.

    4.4 Poskytovatel dbá na kvalitu použitých barviv a hygienické standardy při aplikaci. 

    4.5 Poskytovatel se zavazuje poskytnout doporučení pro následnou péči o zdobené místo.

    4.6 Klient je zodpovědný za dodržení doporučené následné péče. Při podezření na nedodržení pokynů nebudou případné reklamace uznány. 

    4.7 Reklamace ohledně kvality vybarvení malby je možné uplatnit do 48 hodin od aplikace. Součástí reklamace musí být fotografie motivu na  denním světle. Vzhledem k povaze služby však nelze garantovat reklamaci po uplynutí této doby.

  5. Ochrana osobních údajů

    5.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s GDPR, jak je uvedeno v Zásadách ochrany osobních údajů na webových stránkách.

    5.2 Osobní údaje jsou používány výhradně za účelem rezervací a komunikace s klienty.

  6. Závěrečná ustanovení

    6.1 Tyto Podmínky jsou platné od 1. 3. 2025 a Poskytovatel si vyhrazuje právo je kdykoli aktualizovat.

    6.2 V případě sporu se smluvní strany zavazují usilovat o jeho řešení dohodou.